Pomaháme Vám prodávat

Servisní poplatek SERD

28.12.2018 19:06

Vážení obchodní partneři,

 

v souvislosti s údržbou a zajištěním provozu pokladních systému SERD a SC jsme nuceni přistoupit k výběru poplatku ve výši 1.200 Kč bez DPH za kalendářní rok za kus (jedno sériové číslo pokladny) od 1.1.2019. Při současném vývoji trhu tyto náklady nejsme schopni nést z vlastních zdrojů a jsme si vědomi zodpovědnosti za již fungující systémy. Proto doufáme, že toto řešení pochopíte.

Jedná se o úhradu nákladů spojených:

  • s kontrolou a profylaxí systému EET
  • s reakcí na legislativní a technické změny
  • s reakcí na případné výpadky systému EET
  • s kompetentní orientací v problematice pokladních systémů a EET
  • s naší komunikací s kontrolními orgány ČR např. dle zákona č. 280/2009 Sb.

 

Na základě těchto skutečností jsme schopni:

  • reagovat na dotazy dodavatelů a koncových uživatelů pokladních systémů
  • na dotazy kontrolních orgánů
  • dohledat a opravit chybně zaslaná data nebo chybné nastavení pokladního systému
  • zajistit kompatibilitu s novými operačními systémy s novými hardwary a nahradit již nedostupné.

 

Poradenskou a servisní podporu, ať už směrem ke koncovým zákazníkům či dodavatelům pokladních systémů, budeme poskytovat pokladnám, které mají uhrazený poplatek a aplikačním programům s platnou licencí.

Jedná se zejména o:

  • poskytování aktualizací programů v pokladních zařízeních (firmwarů) v souvislosti s legislativními změnami, v souvislosti s nahrazováním a připojováním nových přídavných zařízení a v souvislosti s dalším vývojem
  • změny DIČ
  • reakci na požadavky a dotazy kontrolních úřadů
  • doposílání a nápravu transakcí EET
  • opravy databází
  • servis hardwaru
  • telefonické či mailové poradenství
  • servis pokladních systémů přes internet (vzdálenou správu).

Objednání poplatku pro stávající pokladny na rok 2019 bude možné do 20.1.2019.

Při neuhrazení poplatku při stávajícím stavu pokladního systému v současných podmínkách systém fungovat bude. Záruční podmínky tímto nejsou dotčeny.

K nově zakoupeným pokladnám a k pokladnám zakoupeným od 1.11.2018 se poskytuje 12 měsíců této podpory zdarma.

Objednávka poplatku musí obsahovat, IČ, DIČ, sériové číslo pokladny nebo pokladen, telefonní číslo, mail, jméno servisní organizace. Objednávky je možno zasílat na objednat@serd.cz ihned. Faktury budou vystaveny na začátku ledna 2019 se sedmidenní splatností a zaslány na uvedený mail. Zasláním objednávky zákazník souhlasí se zpracováním poskytnutých údajů.

 

Výhradní dovozce pokladních systémů SANYO, SERD
Software Support & Development SANYO, SERD

SYSTEM-COMMERCE s.r.o.
Rybářská 1665/2, 746 01 Opava, Czech Republic
tel: +420 553613614, 553620729, fax: +420 553620730
https://www.serd.cz, mail-to: info@serd.cz

 

Vyhledávání